Spartan Race Super Vaclanska Dolina

06.08.2016 / Vaclanska Dolina (SLV) / 13+ km

🏆 III MIEJSCE DRUŻYNOWO ELITE

(Artur Surus, Michał Kaczorowski, Wojtek Syrek, Marek Skrzyp)

“Po płaskim Runmageddon Rekrut we Wrocławiu w końcu przyszedł czas na ściganie w górach 😀 W związku z tym wybraliśmy się na Słowację do Valcianskiej Doliny na kolejny bieg Spartan Race, tym razem dystans SUPER. Odkąd wyjechaliśmy z Krakowa, prawie non stop padał deszcze, liczyliśmy po cichu, że chociaż zawody będą bezdeszczowe. Udało się, deszczu nie było, ale w zamian zimno (11°C). Muszę powiedzieć, że nie sądziłem, iż będzie tam tak pięknie – górska dolina, otoczona zalesionymi wzgórzami i te obłoki, które spowiły zbocza. Już od samego startu dostaliśmy na solidną rozgrzewkę podbieg, a potem w dól, przez opony i przeprawa przez zbiornik wodny. Następnie już cały czas w górę 🙂 Były momenty, że dosłownie na szczyty wzniesień wspinaliśmy się po skałach „na czworaka”. A mgła tak spowiła wzgórze, że ścigaliśmy się niczym w horrorze, bo zawodnicy nie widzieli siebie nawzajem. Chyba zbytnio podekscytowany trasą nie potrafiłem się skupić na prostej równoważni, gdzie spadłem, a 30 burpees szybko sprowadziło mnie na ziemię. Gęsty las, błoto, ściółka leśna, śliskie konary, i skały oraz strome zbiegi to wszystko królowało na trasie słowackiego Spartana. Niestety stało się tak, że szczęście opuściło mnie podczas rzutu oszczepem. Po kilku zawodach z rzędu, gdzie bezbłędnie trafiałem, tym razem pudło, a w nagrodę 30 karnych burpees. Pod koniec (jak błędnie myśleliśmy) trasy wbiegliśmy na dużą polanę, gdzie stał multiring, co dla nas zazwyczaj oznacza finish, a tu szybka niespodzianka od organizatora, skręt trasy i kolejny morderczy podbieg na dobicie. W końcu gdy zmierzaliśmy w dół, jeszcze przed metą przyszło Nam się zamoczyć – po sobie: dwukrotne nurkowanie pod ściankami, wspinaczka z wody na linę i dwa doły z wodą przed pochyłą ścianą. Po tym siatka i meta. Trasa (wg Polar M400 ~16,7 km) bardzo mi się podobała. Chyba pierwszy raz Spartan zafundował zawodnikom tak wymagającą technicznie trasę. Z nowych przeszkód: duża ciężka bela, którą trzeba było dwukrotnie w pionie przerzucić . Drużynowo wywalczyliśmy 3 miejsce w elicie 😀 Dzięki chłopaki: Wojtek, Michał, Krzysztof za wspólny start. Tobie Wojtek dodatkowo, za wspólne ściganie :)”

Artur Surus

PODBITE MIEJSCE

Vaclanska Dolina / Spartan Race Super

Podziel się...
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someone